重出江湖...

ΣЦĢΣΩΣ †

想不到最近很多生活改变了。。
要重出江湖了。。什么意思呢?
就是打桌球。。还有。。跳舞。
其实打回桌球后真的蛮有感觉的,
我看我也有一年没打了。
但打回时,不只是进步还是退步。。呵呵
而跳舞呢?说回我也不知几时是最后一次了。。
有时候,无端端有感觉就在家练习罢了。。
没想到这次在教会要练习给“双亲节".
而我们要跳什么舞呢?
就是我们大家都很熟悉的Super Junior啦。。=P
那跳的舞是什么歌呢?
其实当中我有想过要教Sorry Sorry还是Super Girl的,
但是很多都选择了Sorry Sorry。。所以最后还是“它”了。
不过也没错的,因为Super Girl是Super Junior-M跳的。
“M”是什么意思呢?
其实在Super Junior当中有七个是从中国来的。
所以Super Girl只有七个人跳而已。
而Sorry Sorry有十二个人。
所以我选择了“五男,五女”,也就是十个人
女版的Sorry Sorry是怎样的呢?
去youtube找看Girls Generation跳的sorry sorry吧。
呵呵。。当然,我跳的一定会有自创花样啦。
是怎样的呢?到时再留意我的部落格吧。呵呵。。
下一次我应该跳什么舞呢?
Lol。。。还没想到耶,TVXQ?Tango?自创?韩国到日本然后再去台湾风度。。
哈哈。。以前跳过教会的歌(慢到快),
还有High School的“浪漫”Partner舞(因为那时跳给结婚的。。呵呵)
还有...“忘记了”。。=P
不说怎么多了,要上课啦。。=P



这是一年前的我。。看我的发型就知道啦。。呵呵。。
“Note: 这是pool,而我打回的是snooker”


Super Junior家庭。。=D


Super Junior和Girls Generation...Perfect Match!!! =P

9 comments:

Xi Xuan March 22, 2010 at 1:06 PM  

哇。。。你不说,也不知道原来你那么会跳舞的哦。。。
你的桌球技术不错嘛。。。
至少没有进太多次白球啦。。。
我觉得super junior M的舞蹈蛮难的。。。
所以要学的话,都要很长时间哦。。。
不过我想你一定可以学会的。。。
加油吧。。。

ΣЦĢΣΩΣ † March 22, 2010 at 1:15 PM  

哈哈。。。别夸啦。。你看着我打,你不是不知道吧?我们好运就打少过一个钟,不好运就。。"deng deng deng deng"。。跳舞就还好啦。。但我不属于跳街舞种类,虽然还记得怎样跳。。但那不是我要的了。。呵呵。。我会加油的啦!。。=D

Xi Xuan March 22, 2010 at 1:19 PM  

我当然知道你们的打法啦。。。真的蛮好笑的。。。
哦,原来如此。。。
不过,至少你知道如何跳嘛。。。
下次就跳tango啦。。。
tango不错嘛。。。
哈哈。。。

ΣЦĢΣΩΣ † March 22, 2010 at 3:51 PM  

haha...没有partner哦。。你做啊?不要啦。。有人吃Vinegar就不好啦。。呵呵。。

Xi Xuan March 22, 2010 at 7:01 PM  

我做你的partner,可以的。。。不过你要教我的哦。。。啊。。。谁会吃醋哦?

ΣЦĢΣΩΣ † March 22, 2010 at 7:53 PM  

shhh...你知我知就可以了。。。你明白的啦。。呵呵

Spencer Lim Blog March 23, 2010 at 1:24 AM  

=.= 怎么好像有很大的一阵风吹过~
我想不会是我吧~ 因为我向来都很大方的咯
哈哈。。。

ΣЦĢΣΩΣ † March 23, 2010 at 1:31 PM  

你觉得是你就是你咯。。呵呵。。真的吗?真的好好“大方”哦!呵呵。。那记得拿多多手信回来咯。。呵呵。。

Xi Xuan March 24, 2010 at 4:39 PM  

哦。。。明白啦。。。心照不宣嘛。。。哈哈。。。

Post a Comment


About ΣЦĢΣΩΣ †

My photo
ΣЦĢΣΩΣ, is an ordinary guy that born on 07th October 1990. He is a well being Libran Horse that doesn’t eat grass. He believe in the faith of god (Jesus Christ) very much. He is also loves freedom and peace that makes him an email– freedom_peacefans@hotmail.com

What ΣЦĢΣΩΣ ♥ †

Basically... ΣЦĢΣΩΣ hanging out with friends going around Klang Valley areas for movies, drinking (Yam Cha) and photographing... =D
Photographing is an enjoyable hobby and lots of fun taking photo with his beloved Canon EOS 60D, which finally been upgraded since the last entry level DSLR, and now he can finally admit to be an amateur photographer... Lol.. it is good enough for him to take what he is desiring... and he loves Streets photog, Landscapes shots, Portraiture as well. And not to forget random shots.
And of course, I my iPhone 4 & iPod Touch 4th Gen as well ! My daily used devices for all sorts of things from organizing - gaming ! =D

I do love to stay and hang out with my family as well, love of his family gave him the best blessing of his entire life and He love his Dad and Mum very much as they provide him the opportunity to gain the successful life... He loves his Sister Eva too, she is being the gr8test and loving sis that accommodate what her little brother wants and always support him! Though ΣЦĢΣΩΣ supports her too! =P

Besides his family, New Life Restoration Center or NLRC is one of his home of families as well, which means to be his beloved church members and Father Lord (Jesus), he would normally goes to the youth and cell group as well as the main service day week by week. New members are always welcomed... =D

Beloved Pets ~ PAP PAP the guinea piggy †

Beloved Pets ~ PAP PAP the guinea piggy †
Rest In Peace, 2008 - 2010

Beloved Pets ~ Fluffy

Beloved Pets ~ Fluffy

Beloved Pets ~ Sparkky

Beloved Pets ~ Sparkky

BUDDIES †

Total Pageviews

MY NANO MV †